Мерефо-Херсонская железная дорога

Материал из Днепровская городская энциклопедии
Перейти к: навигация, поиск


1912 р. – інженером шляхів сполучення Дроздовим виконуються дослідження по трасі залізниці.
1914 р. – для забезпечення проїзду до Мандриківки уповноваженими Міської думи Є.П. Непокойчицьким та І.Я. Езау було розроблено схему проїздів під полотном заліниці у межах міських земель.
12.1914 р. – проєкт розміщення проїздів під полотном залізниці затверджений управлінням дороги та Міською думою (засідання 18.12). У відповідності з проєктом по Архієрейському та Севастопольському узвозам пропонувалося побудова проїздів шириною та висотою у 5 сажнів (10,65 м.), придатних для прокладення трамвайної колії. По 2-му Мандриківському узвозу проїзд мав отримати ширину у 2 сажні (4,26 м.), а по 3-му та 4-му Мандриківським узвозам – 4 сажні (8,5 м.) та висоту, придатну для проїзду екіпажів. У цілому проїзди було побудовано у 1915 – 1916 рр. Під час будівництва, через перенесення розташування вокзалу, проїзд, що планувався по 2-му Мандриківському узвозу було перенесено на 1-й Мандриківський узвіз. Крім того, під полотном було побудовано пішохідний перехід, поєднаний з зливовим колектором (біля сучасної платформою «Проспектна»).

Бібліографія:

Приднепровский край. – 1914. – 20 декабря.

Посилання:

Благодатний узвіз / Брилів шлях / Бутова вулиця / Городской трамвай / Дмитра Яворницького проспект / Дроздов (Ф.Д. (Н.)) / Запоріжжя – Кривий Ріг, транзитний шлях / Крута Балка вулиця / Мандриківка, передмістя (село) / Мандриківський узвіз / Мерефо-Херсонский вокзал / Мерефо-Херсонский мост / Мерефо-Херсонской железной дороги управление по строительству / Непокойчицкий Евгений Павлович / Петроград – Севастополь железная дорога / Печерський узвіз / Проєкт розвитку міста 1925 – 1927 рр. / Проспектная, платформа / Севастопольський узвіз / Селянський узвіз / Чаплина балка / Эзау Иван Яковлевич / Юрія Лисянського вулиця / Яружна вулиця /